Glee - memberi nafas baru!


Sepa pernah dengar GLEE? aha! Glee ne satu rancangan series yang berupa comedi yang baru-baru juga kana tayang. Glee ni lebih kurang macam high school muzikal tapi matang. Semua lagu-lagu yang dorang cover mmg best2 la.
Dulu, di awal kemunculan glee ni, sa just pandang sebelah mata sbb mcm x siuk. Tapi bila kawan-kawan promote, sa try la tgk 1st episode. Yup! betul cakap drg n mmg berbaloi rating viewers yang tinggi2 drg dpt.


Pelakon da kebanyakannya pelakon yang baru kena discovered. Tapi x kisah lah....yang penting, lagu-lagu glee ni melekat d hati sa. hehe. Tgk org la juga, klu minat kamu lebih mendalam dalam bidang muzik, mmg kamu akan tau menilai seni-seni muzik yg cuba ditonjolkan dalam series ni. oya, untuk pengetahuan kamu juga, Glee ni merupakan 1 kumpulan muzikal di sekolah org putih yang terdiri daripada pelbagai jenis dan bentuk rupa manusia..dari yang kurus p gumuk, dr yang hitam p putih, dari yangh sepet p bulat mata. Tapi drg suma berbekalkan satu bakat iaitu dalam bidang nyanyian n tarian. hampir semua watak2 yang ada tu mmg pndai menyanyi lah.


banyak la konflik terkandung termasuklah ada satu watak yang rasa terancam dengan kewujudan glee ni. jadi banyak lah plan2 jahat beliau. lucu juga la. skrg bru smpi episode 19... Masi byk drama yang akan muncul lepas ni. klu mo tgk, tgk la d star world lepas american idol habis. sa x ingat masa sbb sa x tgk d star world. sa donlod ja dr internet ngan minta kwn2 sofcopy...staga. sa menyokong produk cetak rompak o kan. len kali la sa mnyesal. ok itu saja utk sharing sa. Happy Gleeing.

0 comments:

Click To support kama....

About Me

My photo
Penampang Sabah, disanalah tumpahnya darah saya. aiasehmen.... berminat dalam bidang nyanyian dan hiburan. walau apapun, tak kenal makan tak cinta...

Pengalaman mengajar kita....

Buat pertama kalinya saya mula menulis blog untuk tatapan semua......pandai2 suda. tapi nda pa. segala informasi dan cerita pengalaman hidup bukan sahaja untuk dijadikan pedoman untuk diri sendiri tapi juga untuk yang lain. terutama sekali bila kita jatuh dan bangun semula. kerna itulah....hari kita x selalu indah....malah keburukan itu datang dri kita sendiri

Chat ja la....